Utah - Reisverslag uit Hatch, Verenigde Staten van Labije & Jaarsma Jaarsma - WaarBenJij.nu Utah - Reisverslag uit Hatch, Verenigde Staten van Labije & Jaarsma Jaarsma - WaarBenJij.nu

Utah

Door: Gineke

Blijf op de hoogte en volg Labije & Jaarsma

11 April 2014 | Verenigde Staten, Hatch

Ik zal jullie NIET gaan vervelen met uitgebreide verhalen over alle parken, ( die overigens helemaal niet vervelend zijn) waar we doorheen gereden zijn.
Ik ga NIET vertellen over de flora en fauna in de State Parks.
Ook vertel ik NIET dat Utah geweldige rotsen en canyons heeft.
Laat de foto's het verhaal maar doen. Wij rijden verder, op naar Las Vegas.
Dag Utah met je prachtige parken, Forest Reef, Bryce Canyon, Zion...
Dag Utah, met je onherbergzame streken, met je gerimpelde aardkorst waar regen, wind en erosie miljoenen jaren hun werk hebben gedaan....
En dag Utah, met je prachtige ravijnen, rivieren en canyons. Wat voelden we ons soms klein, maar wat heb je ons laten genieten...!
Wij gaan nu naar Las Vegas/Nevada,maar in mijn hart ga je mee.....

• 12 April 2014 - 13:22

Arie & Rita:

als we het zo weer zien, dan beleven wij deze reis ook weer!!

wat een gaaf land of niet!